ٓٓٓٓٓٓٓٓکیا بٹ کوائن ھی صرف ڈیسنٹرلائز کرپٹوکرنسی ہے؟

source:www.tonevays.com
بہت سے لوگ یہ سوچتے ہیں کہ وہ صرف جادو کی چھڑی لہر کر اچانک سے اپنے کرپٹو کرنسی پروجیکٹ decentralized کر سکتے ھیں۔ حقیقت میں ایسا کچھ بھی نہیں ہوسکتا ہے کیونکہ ٪100 decentralized کرنا تقریبا ناممکن ہے۔ اس کارنامے کا دعوی کرنے والا Bitcoin اب بھی واحد کرپٹو منصوبہ ہوسکتا ہے ، اور اس کے باوجود بھی ، اس کی وضاحت کرنے کا مناسب طریقہ “کافی حد تک decentralized” ہے ، کیونکہ مستقبل ہمیشہ غیر یقینی ہوتا ہے۔ اس مضمون میں یہ بتانے کی کوشش کی جائے گی کہ Bitcoin کیوں کافی حد تک decentralized ہے اور دوسرے کرپٹو منصوبے کیوں نھیں ہیں۔

بہت سے لوگوں نے جو بات قبول کی ہے وہ یہ حقیقت ہے کہ Bitcoin اتنا ہی مالی جدت طرازی ہے جتنا یہ ایک تکنیکی ہے۔ سیفڈین اموسس کی کتاب “The Bitcoin Standard” نے Bitcoin کی مالیاتی خصوصیات کی اہمیت کو بیان کرنے میں ایک عمدہ کام کیا اور مرکزی بینکنگ کا مستقبل کا متبادل کیوں بننے کا سب سے زیادہ امکان ہے۔ تاہم ، اس کا حاصل کرنے کا واحد راستہ بے مالک نا ہونے سے ہے ، جس کا تخلیق کار ، ستوشی ناکاوموٹو کو جلد ہی احساس گیا اور وہ غاعب ھو گیا۔ آج تک ، یہ اب تک کی سب سے بڑی وجہ ہے جس نے Bitcoin کو decentralized کرنے میں کافی حد تک مدد کی۔

اگرچہ پچھلے کچھ سالوں میں کچھ دوسرے منصوبے بھی کچھ اسی طرح کا دعوی کرنے کی کوشش کرتے ہیں ، ان میں سے بیشتر کے پاس رہنما (یا کسی فاؤنڈیشن کی چھتری کے نیچے رہنماؤں کے چھوٹے گروہ) ہوتے ہیں جو نیٹ ورک کے مستقبل اور اس معاشی اثاثے کے بارے میں فیصلا کرنے میں بااخیتار ھوتے ھیں.جب کہ ان حصوں کے بارے میں متعدد حیرت انگیز مضامین لکھے گئے ہیں جو Bitcoin کے نیٹ ورک کو محفوظ رکھتے ہیں (میرے دو پسندیدہ انتخاب ہیں: Bitcoin, Not Blockchain & Bitcoin is Not Backed by Nothing by Parker Lewis)

“decentralized” اصطلاح بغیر سمجے بغر استھمال کی جاتی ھے- مصنف کے کیا معنی ہیں “decentralized”اس کے بارے میں کچھ وضاحت نھیں کی جاتی۔اس مضمون میں ہم یہ بتانے کی پوری کوشش کریں گے کہ Bitcoin کو کس طرح ، کافی حد تک decentralized بنایا جاتا ہے۔

Bitcoin کے Proof of Work (POW) ماڈل میں ، decentralized تین حصوں میں آتی ہے جہاں ماحولیاتی نظام کے لئے ہر ایک اتنا ہی اہم ہے۔ کسی خاص ترتیب میں ، وہ ہیں: بنیادی کوڈ کی بہتری، کان کنی اور نوڈس کی توثیق۔ آئیے ، اب ہم ان عناصر میں سے ہر ایک کو آزادانہ طور پر جانچتے ہیں ، جبکہ یہ بات ذہن میں رکھتے ہوئے کہ اگر نیچے دیئے جانے والے مثلث کے تین حصوں میں سے کسی کو بھی مرکز سمجھا جاہے تو Bitcoin کی decentralization کو نقصان ہوگا۔ تین حصے برابر ھیں- اس بیلسں میں بگاڑ Bitcoin کے لیے بہت نقصان دہ ھو گا-

source:www.tonevays.com

بنیادی کوڈ کی Decentralization

آئیے اصلی کوڈ کو دیکھ کر شروع کریں کیوں کہ یہی وہ چنگاری ہے جس نے کرپٹو تحریک شروع کی۔ (اگر آپ کو ابھی تک موقع نہیں ملا ہے تو ،  Stoshi Nakomoto کا وائٹ پیپر ، جس کا عنوان ہے بٹ کوائن: ایک پیر سے پیر الیکٹرانک کیش سسٹم غیر تکنیکی لوگوں کے لئے بھی پڑھنا ضروری ہے)۔ ابتدا میں تمام کوڈ خود Stoshi نے لکھا تھا ، لیکن وقت گزرنے کے ساتھ ساتھ اس میں مزید ڈویلپرز پارٹی میں شامل ہوگئے۔ بدقسمتی سے ، Bitcoin کوڈ میں ڈویلپر کے تمام شراکت کا اندازہ کرنے پر بہت کم تجزیہ کیا گیا ہے۔ اعداد و شمار Github پر موجود ہیں ، اور یہ بہتر ہوگا کہ تجزیہ کو اس Bitcoin کوڈبیس ڈیپ ڈائیپ کے مقابلے میں اور وسعت 2019 کے وسط میں شائع کیا گیا ہو۔ رپورٹ میں بتایا گیا ہے کہ  Bitcoin کے 49 فعال شراکت کار تھے جن کی  تعین پہلے سے تین مہینوں میں مرتب کوڈ کے ذریعہ کیا گیا تھا۔ انہوں نے تمام کوڈ کو مکمل طور پر خرابی سے پاک کیا اور 20 اہم شراکت کاروں کی شراکت کو بھی انجام دیا۔ اس جائزہ سے پہلے ، نیچے دی گئی شبیہہ نے 2016 تک اعلی ڈویلپرز کی شراکت کو ظاہر کرتے ہوئے ایک عمدہ کام کیا ، جو کریپٹو کی دنیا میں prehistoric اوقات تھے۔

ِیہ بتانا بہت چیلنج ہوسکتا ہے کہ Bitcoin کوڈ کو کس طرح اور کیوں decentralized طریقے سے لکھا جارہا ہے۔ یہ ممکن ہے ، اگر امکان نہیں ہے تو ، دوسرے کرپٹو منصوبوں / نیٹ ورکس کے لئے وقف کردہ ایک یا کچھ اعلی ہنر مند کریپٹوگرافرز / انجینئرز ، اسی طرح Etherum نیٹ ورک پر پروگرام کرنے والے ڈویلپرز کی بڑی تعداد بھی موجود ہے۔ تاہم ، Bitcoin ڈویلپرز کے معیار اور مقدار کا مجموعہ کسی بھی دوسرے پروجیکٹ اور / یا نیٹ ورک سے مماثلت نہیں ہے۔ کوڈ کا جائزہ لینے جو پتا چلتا ہے وہ ناقابل یقین حد تک مکمل ہے ، لیکن ہمیں حقیقت پسندانہ بننا ہوگا اور یہ تسلیم کرنا ہوگا کہ اہم ممکنہ امور اب بھی چھپ سکتے ہیں جیسا کہ ستمبر 2018 میں Bitcoin Cash (BCH) ڈویلپر کے ذریعہ حالیہ افراط زر کی مسئلے سے متعلق دریافت کے ساتھ ہم نے دیکھا تھا۔ تاہم ، اس نے مظاہرہ کیا کہ ڈویلپرز دوسری زنجیروں سے اب بھی اس طرف دھیان دیتے ہیں کہ ہڈ کے نیچے Bitcoin کے ساتھ کیا ہو رہا ہے۔ بٹ کوائن کی پوری تاریخ میں ، یہ حیرت انگیز متحرک رہا ہے جہاں ہر بار ایک اہم ممکنہ مسئلہ طے ہوتا ہے ، اس سے لوگوں کو زیادہ اعتماد ہوتا ہے کہ ضابطہ اس سے بھی زیادہ محفوظ ہے۔ یہ عام طور پر قیمت میں قدرے اضافے سے جھلکتی ہے۔ Altcoinsمیں ، یہ معاملہ ہر وقت کا خطرہ ہے ، وہ صارفین کو حریفوں سے کھو دیتے ہیں ، بٹ کوائن سب سے زیادہ فائدہ اٹھانے والا ہے۔

ایک مثال کےطورپے ،اگر ھم موازنہ کریں ڈویلپر کی کوششوں کا بلاک سائز کے مباحثے کاجوBitcoin اور Bitcoin Unlimitedکے مابین ہوا۔ اسی مباحثے کی وجہ سے Bitcoin Cash (BCH) بنا۔ اسے forking کہتے ھیں۔ کافی Bitcoinڈویلپر بہد میں Bitcoin Stoshi Vision (BSV)چلے گہے۔
س نومبر میں ایک اور Hard Fork کے ساتھ ، لہذا ڈویلپرز کے مابین مزید تفریق کا امکان ہے۔ یہ کہنا ضروری نہیں ہے کہ 2020 کے آخر تک ، یہ ممکن ہے کہ تمام Bitcoin Forksمٹھی بھر قابل ڈویلپرز سے کم ہوجائیں۔

بٹ کوائن کوڈ بھی بہت پیچیدہ ہے کیونکہ یہ مختلف طرح کی پرتوں پر مبنی ہے۔ کیا Bitcoin Core Developers صرف Lightning Networkپر کام کررہیں ہیں؟ بٹ کوئن کور ڈویلپر سمجھا جاتا ہے؟ Lucas Nuzzi titled A Look at Innovation in the Bitcoin’s Technology Stack ایک عمدہ تحریرہے ، تمام تر ترقی کا خلاصہ پیش کرنے کی کوشش کرتا ہے جو اس وقت بٹ کوائن بیس پرت کے اوپری حصے میں ہورہی ہے۔ اس نے جو تصویر اس کے ساتھ رکھی ہے وہ یہ ہے اور ھم اگلے سال اپ ڈیٹ دیکھنے کا انتظار نہیں کرسکتے۔

اوپن سورس ڈویلپمنٹ کے بہترین طریق کار کے بعد Bitcoin کور ڈویلپمنٹ انتہائی decentralized ہے۔ اگرچہ اس بات کی دلیل دی جاسکتی ہے کہ Blockstream and Chaincode Labs کی جانب سے بڑی تعداد میں انجینئروں کو ادائیگی کی وجہ سے decentralizationکی کوششوں کو مشکلات کا سامنا کرنا پڑتا ہے ، وہ لوگ جو اوپن سورس ڈویلپمنٹ کے ماہر ہیں ان کو مسئلے کے طور پر نہیں دیکھتے ہیں کیونکےوہ ان کمپنیوں کے کام کرنے کے طریقے کو جانتے ہیں۔ اس کے علاوہ ، رواں سال ہی کئی اعلی ڈویلپرز آزادانہ طور پر کرپٹو صنعت میں کمپنیوں کی سرپرستی میں بھی کام کرچکے ہیں اور اس رجحان کے جاری رہنے کا زیادہ امکان ہے۔ Bitcoin کور ڈویلپمنٹ نے اپنےمنصوبوں کے لئے decntralized کوہی معیار طے کر رکھا ہے جہاں یہ سب آپ کے نفسی شہرت کے لۓ نہیں بلکہ سائنسی شراکت کے بارے میں ہے۔ جیسا کہ Lucas Nuzzi نے بالکل ٹھیک کہا ہے ، “… Bitcoinمیں جدعت کے لیے تخلیقی صلاحیت ، صبر ، اور سب سے اہم بات یہ ہے کہ اپنی انا کو کم کرنا” اور جو لوگ اپنی انا کو کم نہیں کرسکتے وہ غصے سے الگ ہوجاتے ہیں اور اپنی Blockchain کا آغاز کر دیتے ہیں۔